Nu mijn eigen site om eea te kunnen volgen - Reisverslag uit Ansan, Zuid-Korea van Tom Asten - WaarBenJij.nu Nu mijn eigen site om eea te kunnen volgen - Reisverslag uit Ansan, Zuid-Korea van Tom Asten - WaarBenJij.nu

Nu mijn eigen site om eea te kunnen volgen

Door: Tom zelluf

Blijf op de hoogte en volg Tom

23 Januari 2006 | Zuid-Korea, Ansan

Ha mensen,

zie daar mijn eigen site om mijn avonturen te kunnen volgen.
Tot later als ik wat meer tijd heb om wat foto's toe te voegen.

Ik heb wat foto's van eerdere bezoeken bijgevoegd.
Kun je wat meer indruk krijgen van Korea.

  • 27 Januari 2006 - 15:50

    Tante Pieta:

    ha tom ,tussen het eten koken door even op je site gekeken, leuk om je te kunnen volgen. wij zullen er zeker gebruik van maken. gr fam. van rengs

  • 27 Januari 2006 - 17:14

    Hennie:

    goed bezig tom.
    leuk om te zien waar je uithangt .
    zo reizen wij ook een beetje mee.
    wees gegroet door hennie van de dopheide.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Ansan

Tom
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 69231

Voorgaande reizen:

15 Januari 2006 - 16 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: