Adres en telefoon gegevens - Reisverslag uit Ansan, Zuid-Korea van Tom Asten - WaarBenJij.nu Adres en telefoon gegevens - Reisverslag uit Ansan, Zuid-Korea van Tom Asten - WaarBenJij.nu

Adres en telefoon gegevens

Door: Ditomassi

Blijf op de hoogte en volg Tom

24 Januari 2006 | Zuid-Korea, Ansan

Daag allemaal,

voor diegenen die het nog niet hebben, hierbij mijn adres en telefoongegevens mocht je me willen bereiken.

1205-402, Greenvil APT.
#730 Choji-dong, Danwon-gu, Ansan-si
425-874 Korea

Mobiel: +82(0)11-781-5032
Werk: +82(0)31-350-3666

  • 24 Januari 2006 - 04:53

    Maaike En Thijs:

    Ha ditomassi,

    Leuk man je eigen site!!! En nu kunnen we je eindelijk een kaartje sturen helemaal naar Korea!
    Maar we willen natuurlijk wel foto's zien!!
    Veel succes in Korea en we msn'en snel weer.
    Groetjes Maaike en Thijs

  • 24 Januari 2006 - 07:21

    Susan:

    He Tom!

    Ruig zeg deze site. Ik had nog niet op een landkaart gekeken, maar nu weet ik tenminste ook waar je zit :-)

    En zo lezen we ook nog ´s een berichtje uit Mexico.
    Vanaf deze plek ook een "hallo" aan Maaike en Thijs!! Ik hoor van Annemiek regelmatig hoe het met jullie gaat (en we hebben een bed gekocht bij Eef in de zaak :-) ...leuk he..

    Nou doeg, heel veel groetjes vanaf het Rubensplein

    Susan, Eelco & Roan

  • 24 Januari 2006 - 07:42

    Marieke En Luc:

    He Tom,

    Leuke site, veel succes en plezier daar nog in het Oosten!

    groetjes van De Smid 21
    Marieke en Luc

  • 24 Januari 2006 - 07:59

    Marielle:

    Heeeeeej Tom!

    ik dacht dat het een spam-mail was, dus ik heb gezegd dat ik geen mail meer wilde ontvangen.... sorry. Wist niet dat jij het was. Neem het maar niet persoonlijk hoor.
    Leuke foto!

    Heel veel plezier daar en je mag me weer toevoegen op de maillijst (als dat kan).

    groetjes,
    nicht Marielle

  • 24 Januari 2006 - 12:03

    Peter En Mieke:

    Ha Tom.

    Veel plezier daar in Korea.
    Leuk dat we zo effe kunnen kletsen. Succes en tot werrus.
    groeten peter en mieke

  • 24 Januari 2006 - 13:32

    Jan En Esther Van De Vranden-Joosten:

    Ha die Tom,

    Wat leuk iets van jou te horen!
    Hoop dat alles goed met je gaat!
    Hier alles rustig en oke!
    heb je al een beetje je draai daar gevonden!
    Heb je het nieuws al vernomen dat je grote nicht Karin en Marco een wolk van een dochter hebben?
    Ze heet Meike en het is echt een scheetje!
    Nou heel veel groetjes vanuit Deurne, van Neef jan en esther van de Vranden

    En veel groetjes aan Maaike...toi toi
    Ze heet Meike

  • 24 Januari 2006 - 17:45

    Pap En Mam:

    Hoi Tom, ik durfde de site eerst niet te openen, omdat ik dacht dat het een spam-mail was. Maar Susan mailde dat dat jou site was.
    ziet er goed uit, kunnen wij een beetje meekijken naar de reactie's.
    Veel succes met je werk en dat je je snel thuis voeld in Ansan.
    Pap en Mam

  • 24 Januari 2006 - 18:02

    Frank En Kristel:

    He Ditomassi,

    Tof dat je ook zo'n site op de kop getikt hebt, nou nog wel wat foro's erop zetten he. Groeten van ons

  • 24 Januari 2006 - 18:03

    Frank En Kristel:

    He Ditomassi,

    Tof dat je ook zo'n site op de kop getikt hebt, nou nog wel wat foto's erop zetten he. Groeten van ons

  • 26 Januari 2006 - 04:04

    Tom Zeluf:

    Marielle,

    je kan je met de link hier rechts van deze pagina weer aanmelden. Als je tenminste nu niets meer ontvangt. Je staat nog wel in de mailing lijst bij mijn instellingen, maar als je genegeerd hebt kan het zijn dat die dus niet meer aankomen.
    Succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Ansan

Tom
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 69190

Voorgaande reizen:

15 Januari 2006 - 16 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: