Bezoek aan Roemenie - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Tom Asten - WaarBenJij.nu Bezoek aan Roemenie - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Tom Asten - WaarBenJij.nu

Bezoek aan Roemenie

Door: Tom zelluf

Blijf op de hoogte en volg Tom

10 Juni 2006 | Roemenië, Boekarest

Tijdens mijn terugreis naar Europa ben ik met familie Manders (en vrienden) mee naar Roemenie geweest om daar het bedrijf van Louis en omgeving te bekijken.
Het was een mooie ervaring om nu eindelijk eens te zien hoe het bedrijf erbij staat en een beetje historie en overige kennis over Roemenie mee te krijgen.
Over het algemeen een vrije arme bedoeling nog in Roemenie. Het eten is er zeer lekker en dat is mede te danken aan de Italiaanse (Romeinse) invloeden vanuit het verleden.
Boekarest was mooi om een keer gezien te hebben maar het heeft niet echt veel meer te bieden dan mooie parkjes en het paleis wat Chauchesku heeft laten bouwen om als regeringsgebouw te gaan dienen. Het is het op een na grootste gebouw ter wereld en daar mee dus ook erg imposant.

Gr Tommel

• 12 Juni 2006 - 08:13

Wilma:

Hallo Tom,

Heb je berichtjes weer allemaal gelezen. Het is in Korea toch ook wel een mooie natuur zo te zien.
    Mooie foto's ook van Roemenie.
    groetjs WIlma

• 12 Juni 2006 - 10:20

Laurette:

he tommel!
    na een drukke tijd in nederland is het vast weer fijn om het daar weer rustig aan te doen....gewoon relaxed beetje werken, wat sporten, af en toe eens karaoke zingen....:)
    die geest in die kerk is behoorlijk eng. ik herken hem niet dus misschien iemand anders....
    hier is het goed, lekker warm. groetjes laurette