Verjaardagsfeestje en Vriendenweekend - Reisverslag uit Venray, Nederland van Tom Asten - WaarBenJij.nu Verjaardagsfeestje en Vriendenweekend - Reisverslag uit Venray, Nederland van Tom Asten - WaarBenJij.nu

Verjaardagsfeestje en Vriendenweekend

Door: Tom zelluf

Blijf op de hoogte en volg Tom

10 Juni 2006 | Nederland, Venray

Zoals in het vorige berichtje al geschreven was ik even terug in NL om mijn verjaardag te vieren en het vriendenweekend mee te maken. Hierbij de foto's.

Let goed op de puntenverdeling van het Kazematten (door het gangenstelsel van de Maastrichtse verdedigings wal). Volgens mij is het wel duidelijk wie in groep 4 zat?

Groetjes Tom

• 10 Juni 2006 - 21:49

Edwin Camps:

Nog op een verdwaalde duitser gestuit daar in die gangen?

Mooie fotoos

• 10 Juni 2006 - 22:54

Michel:

Skonne foto's! Nog gefeliciteerd trouwens, staat wel op de kalender hier, maar met de voorjaars stress vergeten....Gaat goed met Tom zie ik, reisje hier, dineetje daar. Gaaf vriendenweekend gehad zie ik, groeten daar, met ons alles goed dus.....

• 11 Juni 2006 - 15:28

Maaike En Thijs:

Aan de foto's te zien was het inderdaad errug!! gezellig (de biertjes gingen er goed in?!)Nog even en dan staan jullie hier op de stoep en dan gaan we weer op de ouwe voet verder, tequila hier wishkey daar!! wij hebben er in ieder geval veel zin. Thijs is vandaag ook in zijn nopjes want NL heeft de eerste wedstrijd gewonnen, we gaan zometeen met de buurtjes kijken hoe Mexico het er van afbrengt (waarschijnlijk niet zo goed als NL). Nou Tom nog veel plezier in Seoul en we zijn elkaar snel!! Heel veel groetjes Maaike en Thijs

• 11 Juni 2006 - 19:24

Frank En Kristel:

Ha,

Bedankt voor de mooie foto's we hebben ze meteen op de computer op geslagen. Het was ook een erg gezellig weekendje.
    Wanneer kom je nou weer?

tot snel.

Groetjes frank en kristel

• 12 Juni 2006 - 00:59

Tom Zelluf:

Frank en Kristel,
    Als je afdruk kwaliteit wil hebben van de foto's moet je ff aan Annemiek de cd vragen dan kan je ze daar van kopieren!!!!

• 12 Juni 2006 - 10:24

Laurette:

leuke foto's maar was ook een gezellig weekend. Dat winnen was wel het hoogtepunt voor sommige zo te zien :)
    groetjes laurette en edwin